Warszawa

Mokotów

Wyślij znajomemu


 

Parametry

Powierzchnia
225 m2
Cena
14 062,50 PLN
Cena za m2
62,50 PLN
Przeznaczenie
Biurowe
Numer oferty
3200/3098/OLW

Opis nieruchomości

Na parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2.
Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający łatwą i wszechstronną aranżację, zarówno w formie otwartej przestrzeni, jak i tradycyjnego podziału na pokoje biurowe.

………. PARTER...……. ANTRESOLA...…... Suma
U/0/6/1 144,95 ….. 102,52...……. 247,47
U/0/5/1 56,51 U/0/2/1..... 26,39 …... 82,9
U/0/4/1 91,13 U/0/3/1..... 39,87 ….. 131
U/0/3/1 103,67 U/0/4/1..... 68,95 172,62
U/0/2/1 53,48 U/0/5/1..... 32,08 85,56
U/0/1/1 65,51 U/0/6/1..... 44 109,51
U/0/3/2 332,52 U/0/1/2..... 219,02 551,54
U/0/2/2 76,64 U/0/2/2..... 46,42 123,06
U/0/1/2 95,91 U/0/3/2..... 65,39 161,3
1020,32 …. 644,67..... 1664,99
KOSZTY
Czynsz 62,50 PLN / m2 / mc
Eksploatacja 18,50 PLN / m2 / mc

WYJŚCIOWE WARUNKI NAJMU
Czynsz wyjściowy za pow. Biurową 62,50 PLN/ m2
Czynsz Wyjściowy za pow. Usługową 90,00 PLN/m2
Czynsz Wyjściowy za pow. Usługowa Antresoli 60,00 PLN/m2
Koszty eksploatacyjne 18.50 PLN/ m2
Koszt parkingu podziemnego równowartość w PLN 90.00 € / miejsce




DOSTĘPNE POWIERZCHNIE
Minimalna biurowa pow. Najmu 66,00 m2
Minimalna usługowa pow. Najmu ok. 83,00 m2
Minimalny okres najmu 36, 60 miesięcy
Współczynnik pow. Wspólnych 5,90 %
Więcej informacji pod tel. 884 884 182


Doskonale skomunikowana okolica, bliskość centrum miasta, łatwy dojazd, atrakcyjne lokale usługowe na dole budynku i wysoki standard wykończenia powierzchni biurowych sprawiają, że Kolonia Sielce to idealny klimat do rozwoju Twojego biznesu.

UDOGODNIENIA
Systemowe podłogi podniesione umożliwiające szybkie przearanżowanie powierzchni i poprowadzenie instalacji
Moduł elewacji: o najmniejszej możliwej szerokości 1,35 m ułatwiający aranżacje przestrzeni biurowej
Puszki podłogowe – komfort korzystania z instalacji teletechnicznych
Okablowanie strukturalne
Nowoczesne i przyjazne systemy wentylacji i klimatyzacji opartej o wodę lodową i belki chłodzące o wysokiej wydajności
Uchylne okna
Naturalne doświetlenie biur

KOMFORT
Dwa niezależne źródła zasilania (podstawowe i awaryjne)
Monitoring (CCTV)
Całodobowa ochrona budynku
Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych
Sygnalizacja pożaru SSP i ostrzegawcza DSO
Dwupoziomowy, bezpośrednio skomunikowany z biurami garaż podziemny, zapewniający 134 miesjca parkingowe oraz stanowisko do ładowania samochodów elektrycznych
Reprezentacyjne, wykończone w wysokim standardzie lobby.

Oferujemy biura o łącznej powierzchni 2422m2 oraz 1665m2 powierzchni handlowo-usługowej znajdującej się na parterze budynku. Do budynku wchodzi się przez reprezentacyjny, nowocześnie urządzony hol. Kompleks posiada w sumie 134 miejsca parkingowe zlokalizowane w garażu podziemnym, wyposażonym w stanowisko do ładowania samochodów elektrycznych. Nowoczesny budynek biurowy o standardzie technicznym klasy A, spełniający najwyższe wymagania i odpowiadający na potrzeby Twojego biznesu.

Parametry dodatkowe

  • Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Inne, Handlowo/Usługowe, Inne

Kontakt

4 Ściany Sp. z o.o.

Mobile:
22 629 80 80
Email:
biuro@4sciany.waw.pl

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu nawiązania kontaktu w sprawie wskazanej w niniejszym formularzu. Administratorem danych jest 4 Ściany Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od 4 Ściany Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pomocą telefonu i/lub środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej oraz SMS, skierowanej do mnie informacji handlowej oraz przesyłanie mi ofert w zakresie usług oferowanych przez Administratora.… czytaj więcej


     

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress